måndag 23 augusti 2010

Drömboende till salu!

Om man redan har råd eller har vunnit på lotto så finns detta otroligt vackra boende till salu. Helst skulle man ha råd att vara hemma hela dagarna också så man kunde tillbringa all ledig tid i huset och trädgården. Huset är byggt på 1920-talet och totalrenoverat. Nu är det klart och finns att köpa för 5,1 miljoner.
Bilderna kommer från Hemnet/Fastighetsbyrån Swedbank:

Uterummet:


Ut i trädgården:

Och det finns mer bilder! På den härliga insidan! Jag visar mer imorgon - det blir alldeles för mycket på en gång annars!
Kram Annika

4 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ohhhhh guuuu, jag dör hur kan nån vilja sälja ett sånt vackert hus!
må gott annika!
varmkram lotten

::fina:: sa...

Det ser helt underbart ut! Vilka fönster, vilka dörrar, vilken miljö... ååhhh..

Du frågade om det svartvita tyget, det köpte jag på eBay, klicka på ordet eBay sist i det inlägget så kommer du till tyget :-) Det heter Luna och kommer från Maywood Studios. Jag gillar att shoppa tyg på eBay och Etsy - där finns allt!

Vårt hem på landet sa...

Ojojoj! Det huset hade jag inte atckat nej till :) Trädgården ser också jättemysig ut med alla olika sittplatser!

Kram, Emma

Marie Söderberg sa...

jaa såå fint..kika in hos mej..utlottning på gång :)