måndag 9 augusti 2010

Beautiful Blogger Award



Hej igen!


Jag såg att jag fått en så fin award från Helene med bloggen Livets goda. Tack så mycket!

Till denna awarden hör att man ska:

-kopiera in awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den.

-tacka och länka till den som nominerade en.

-nominera sju andra bloggare och länka till dem.

-berätta sju intressanta saker om sig själv.


Och de moninerade är (tittar ofta in hos Er):

Josse - In my house


Fröken Fräken - Tusen idéer och en fröken



Magdalena - Magdalenas hem



7 intressanta saker om mig:

- Min mobiltelefon är ca 5,5 år gammal. Funkar bra fortfarande.

- Jag hänger aldrig upp en gardin igen som jag en gång tagit ner.

- Te är min favoritdryck

- Jag skulle aldrig överleva utan bil

- Jag har gått från att alltid använda miniräknare till att väldigt sällan behöva en under de senaste åren.

- Under semestern har jag shoppat loss!

- Jag stannar vid varje inredningsbutik för att gå in.


Nu vet ni mera!

Kram Annika

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis till awarden!
Du, jag går själv helst i leggings så jag förstår dottern. Har beställt treggings nu från H&M och får väl se om de är något att ha. Är ju så skönt att slippa hårda jeans som sitter åt!:)
Kram

C De-sign sa...

Grattis till awarden! Falkenberg....oh...vad härligt, jag längtar till havet!!!! Snart är min ledighet slut...men man kommer nog snabbt in i rutinerna! Ha en fortsatt bra tisdag!Kram fr C

Huset på kullen sa...

Tack för awarden =)

Jag har bara målat bordsskivan. Men jag målade matsalsbordet med samma färg för två år sedan och det är fortfarande fint. Såg dock på roomserivce för ett tag sedan och då målade/betsade dom ett svart bord och dom la på en lack utanpå. Kanske ett alternativ?

Kram Linda

Helene sa...

Vad kul att du antog utmaningen! Roligt att läsa mer om dig! Jag skulle också ha en gammal mobil om inte maken tyckt att den behövt uppdateras....
Må så gott!
Kram, Helene