fredag 20 mars 2009

Turin spegel & Zitti hallmöbler

Hej hej!
På jobbet har det ändrats bland hallsortimentet. En total omorganisering behövdes då vi säljer mer och mer av hallmöbler. Så min kollega K har mätt och skruvat, och skruvat och mätt. Och det blev jättefint!
Men jag gillade verkligen idén med stenarna till dessa speglar med en ram av valnöt. Tillsammans med orkidén blev det nästan lite "New York apartment" :)
Denna serien säljs det av mycket. Den utökas ständigt och har ett bra prisläge. Så nu har den fått en lååång vägg helt för sig själv.Den har också kommit i svart, vilket jag tycker gör den mycket snyggare!

Svenska Hem satsar mer på enhetlig exponering av sina varor ute i butikerna. Så mer och mer skyltmaterial skickas ut till butikerna vilket gör det lättare att exponera snyggt. Så jag har snart mer att visa från butiken då en erbjudandeflyer från Svenska Hem snart kommer att delas ut.
Ikväll ska jag och Marcus sitta barnvakt hos våra vänner. De ska gå ut och fira en högskoleexamen så vi ställer självklart upp och ser efter deras lilla prinsessa!
Ha en mysig fredagskväll!
Kram Annika

14 kommentarer:

In my house sa...

Guuuuuuud jag dööööör,,,, Guud va gulligt å heta ÅKE,,,, Lilla Åke.... Jättefint!!!

Ha en mysig helg hjärtat/bruttan

Kram j

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å tusen tack för blomman..ler!
Gud vad fint det svarta hall möblerna är.
Kram och lycka till med den lilla/Irene

Huset på kullen sa...

Vilket bra inlägg, precis vad jag behövde nu när vår hall snart är klar. Vi funderar på en svart hatthylla och skoställ. Tror att det skulle bli fint....

Ha en trevlig helg! Kram Linda

Grodmamman sa...

Håller med om att det var snyggt med stenen och orkidéen till speglarna.
Lycka till med barnvaktandet också!:)
Kram

chokladblomma sa...

Stenarna var verkligen snyggt!
Önskar er en trevlig helg!
Kram

Hanna sa...

Hej hej....tjusig soffan blev...sen så har jag gått i förälskat mig i eran sänggavel. Sen tänkte jag råna en bank å komma å inhandla lite hallmöbler =)
Ha en trevlig helg
kram kram

Ekebo sa...

Snygg möbler! Snyggt med stenen och orkiden. Ha en bra dag kram malin

Jenny sa...

Hej! Hittade till din blogg idag!
Gillar de där speglarna i valnöt, har den avlånga smala i mitt sovrum:)

Vad kul att jobba på Svenska Hem, där finns så mycket fint:)

Ha en bra söndag,
kram Jenny

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket snyggt. Är på jakt efter en hatthylla, men har hittills inte hittat någon. Blev dock sugen på något här.

Ha en bra vecka!
Kramar Ullis

Smultronstället sa...

MMM me like, att blanda olika matrial det blev såå snyggt, ser riktigt vårigt ut. Kul att se att det fortsätter ett tag till med svart då jag har fått dille på den färgen :-)just nu ser det ut på mina bilder att jag inte har andra färger men det stämmer inte riktigt...

Hoppas allt e bra med Dig <3
kram M

Lina sa...

Hej!
Va mycket fint ni har i butiken! Jag drömmer om att göra om vår PYTTE LILLA hall...den är ett kaos!

Må så gott!
Kram, Lina

Design i tid och rum sa...

Hej!
Det blev riktig snyggt med stenarna, och jag är lite trott på olja. ek, det är snyggare med svart eller vit..
hemma har jag olj. ek med lite blandade saker i vit..men just nu kan jag inte nämna än till min man att jag vill byta eller måla om..hi hi ( vi har bytt möbler flera gånger och han är rätt så trott på mig vid den här läge..
Ha det så bra Dadda

annashusidingtuna sa...

Vad kul det måste vara att fixa med skyltning och sånt på ditt jobb!
Ha en skön söndag!
Kram Anna

C De-sign sa...

Oj vad fint! Min hall är minimal...man kan inte göra något med den...annat än att fort lämna den...hihi! Ha en bra start på nya veckan! Kram fr C