söndag 15 mars 2009

Sålt soffor och klippt träd

Idag har vi haft en dag i trädgården. Efter jag kommit hem från jobbet... När jag slutade vid kl 15 började solen lysa och det gav ett perfekt tillfälle att gå ut med sekatören och klippa äppleträden. Och sedan stannade vi ute en stund och pratade om huset och hur vi ska hitta en bra lösning på entreér och parkering. Just nu känns huset lite "ovälkomnande" och stängt och det vill man ju absolut inte!
Så idag tog jag fram lite trädgårdsbilder ur inspirationsmappen. Jag minns inte var de kommer ifrån men underbara är dom :)
Kram Annika

3 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Här har solen också lyst men inte kommer jag fram till träden...alldeles för mycket snö.
Kram Och ha en skön Måndag/Irene

Anonym sa...

OOooh vilka bilder,,,,, längtar så jäkla mycket efter finare väder!!!! bara att kunna gå ut,,, utan en hel drös med kläder!!!! men de kommer ::)

Kram j

Elisa Day sa...

Fina bilder! Längtar efter sommaren när jag ser dom