söndag 8 mars 2009

Ralph Lauren Home

Ralph Lauren inspirerar - som vanligt! Jag älskar dessa blå toner. Massor av olika blå nyanser och mycket av det mörkblå - blandat med vitt gör det fräscht!Frågan är bara om man skulle måla rosa på väggarna själv, om man hade denna härliga blå säng...?


Hoppas att söndagen varit bra. Jag har jobbat både lördag och söndag så nu längtar jag efter torsdag kväll när jag kan sätta mig i soffan och njuta av att jag har två lediga dagar framför mig. Men det är ett tag kvar tills dess...
Ha det! Kram Annika

5 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vilka fina färger!
Skulle vilja ha allt i mitt sovrum...det får nog bli lite blått till våren.
Kram Irene

Viola sa...

Visst är det fräscht, har alltid varit förtjust i denna kombination och har det i ett par rum, ha en bra dag och så får vi snart tro att det är torsdag igen, kram

Grodmamman sa...

Har idag stått och hållt i blåa påslakanset på Hemtex. Fast när jag såg priset så blev jag lite snål!:)
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka härliga bilder. En tapet maskin verkar ju vara toppen. Undrar om man får bort glasfiberväv med den också?

Ha en bra vecka!
kram Ullis

In my house sa...

Hej, du visst ä det fräscht å somrigt på nåt sätt!!!! Marint funkar ju alltid.... Hoppas att allt ä bra å att ni kommer framåt med tvättstugan,,, tänk när du får lägga i första tvätten, va kul =)

Kram josse