måndag 12 januari 2009

Sjukdag med te

Vilken förkylning! Jag hostar och hostar, och nyser och nyser. Jag är helt slut! Och det gör ordentligt ont i halsen...


Så idag ska jag visa något jag köpte häromdagen och som verkligen kommer till nytta dagar som denna: På Rusta kunde man köpa 6 st av dessa för 30:-!



Nu fattas bara två konsoller och ett hyllplan till i köket, så jag kan förvara dessa fina muggar samtidigt som jag kan titta på dem! Jag glömmer alltid att köpa konsoller när jag är på byggvaruhusen...
Nu ska jag fortsätta kurera mig - alltså vila!
Kram Annika

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fina muggar du köpt!
Krya-på-dig-kramar i massor!

Elisa Day sa...

Vilka fina muggar till ett bra pris. Krya på dig! Kram

Anonym sa...

Fina muggar, Rusta kan vara en riktig guldgruva ibland! :) Krya på dig, tycker alla verkar vara förkylda nu... Kram

In my house sa...

GGGGRrrrrr, usch-.. å attans.... tycker att de flesta nyser och hostar nu.... Ändå så sa dom på Tv,n att om 1 1/2 vecka kommer de värsta influensan hit,,, som ska vara riktigt jobbig.... Grrrr, jag som vanligt, blir ju alltid smittad!!! Imunförsvaret är liksom inte på topp.....

- Krya på dig,,,, å ta de lugnt! Kraaam j

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygga muggar. Krya på dig!

Kramar Ullis

Smultronstället sa...

Å nej så trist, hoppas de inte e influensa bara..

Vilka fina koppar till ett verkligt fynd pris :-D
De gör nog att du blir piggare av å sippa på nåt gott ;-)

Krya pårej Kramar M

Katta sa...

Blir så imponerad av vad man kan hitta på Rusta när jag kollar runt på bloggar. De där kopparna är ju jättefina.Och vilken fin fönsterlampa du visar i förra inlägget, jag som är en riktig lotusgalning gillar den ju skarpt. Hoppas din elaka förkylning går över snabbt nu, och tack jag mår bara bra. Kram Katta

Viola sa...

Hoppas du mår lite bätre idag, för säkerhetsskull sänder jag över en stor XLLL-ram, hoppas det hjälper och drick varmt honungsvatten i dina fina muggar