söndag 9 maj 2010

Vinnarna har dragits!

Marcus har i högsta grad varit inblandad i dragningen :)



Och de tre är:

Nu är det sent på kvällen och jag orkar inte krångla med Blogger - så denna bilden blir på sne:




Grattis till Er! Snälla, maila mig era adresser så skickar jag parfymen på posten. Min mailadress är: annicakm@hotmail.com.


Till alla Er andra som ställde upp - mitt varmaste tack! Om jag hade kunnat hade ni alla fått varsinn parfym :) Så roligt att ni har tittat in och skrivit så fina saker - nu och tidigare. Några av er är nya för mig och det ska bli roligt att fortsätta kika in hos er framöver. En del av er känner jag sedan tidigare och hos er har jag fått mycket inspiration och vänskap.

För er som inte vann finns fortfarande möjligheten att dofta som en "partyprincess" i sommar. Gå bara till nystartade webbutiken Tiara och beställ hem en. Nu till webb-priset 199.-! Den är värd pengarna! Jag använder min varje dag!
Hoppas att ni får en bra vecka!
Kram Annika

12 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Nej men OJ va roligt , va glad jag blir !
Tack snälla !!
Tänk att jag ska få lukta som en partypingla ,
de blir nåt det ;-)
Många kramar/Lotta

Carita sa...

Åh, vad roligt :) Snygg handstil oxå btw!!

Grodmamman sa...

Grattis till vinnarna!
Kram

Unknown sa...

Grattis till vinnarna! Skönt att höra att det inte ä helt kört... ☺ till bra pris åxo ☺ Ha det gott. Kram Lenita

Maria sa...

Grattis till de väldoftande vinnarna! Vi andra får väl hoppas på Mors dag...

/Maria

Aratorps Lena sa...

Grattis till vinnarna! Ha en bra vecka! Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Attans att ja ginte vann hihi men stort grattis till vinnarna/ Kramkram Anne

Lina sa...

Hej!
Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för utlottningen Annika!

Må så gott & ha en fortsatt bra vecka! Kram, Lina

Jenny sa...

Hej Annika!
Stoort grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling!

Ha en trevlig kväll!

Kram Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Haha kan tänka mig att maken var favvo hos dina kompisar. Så gulligt med bilen. Skulle gärna vilja ha en BMW till men det får nog räcka med ett stort elände här just nu och vi bor centralt så 2 bilar, icke sa nicke hihi. Men någon gång i mitt liv, suck....
Ha det gott och psst jag tror att din trappa kommer att bli vit och fin/ kramkram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Fniss rörde till det lite med att din man var favvo, stämde ju inte asgarv, förlåt.../ Kramis Anne

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till vinnarna såklart:) Hoppas allt är bra med dig.
Kram Lallis