tisdag 25 maj 2010

Dropp, dropp, soffkuddar & elektriker

Hej!

Idag regnar det...
Och just nu sitter jag och väntar på elektrikern som snart ska dyka upp. Jag berättade inte hela sanningen om diskmaskinen - den är inte ikopplad än :) Men nu ska vi få el till den - och då ska det förhoppningsvis gå lite bättre att använda den!

Medans jag väntar passar jag på att njuta lite av mina nyinhandlade soffkuddar. De var på rea på HM Home och ni vet ju hur lätt det är att beställa från nätet så...


...naturligtvis hamnade de i min soffa:

Och lyckligtvis hade jag innerkuddar till dem alla. Så 160.- var ett överkomligt pris för 5 nya kuddar! Så har jag råd med elektrikern också som nu är i full gång!

ROT-avdraget är guld värt! Det är rea på hantverkare också. Inte dumt alls :)

Idag kommer vår nya bil hem... *längtar ihjäl mig* Synd att inte den går att göra ROT-avdrag på.

Kram Annika

9 kommentarer:

::fina:: sa...

Åhåå så mycket fina kuddar! Ja visst är det lätt att klicka hem saker i nätbutikerna, trillade själv dit så sent som igår. Vad spännande med ny bil - vad är det för någon?
~Josefine

Grodmamman sa...

Snygga kuddar, gillade särskilt de på första bilden!:)
Önskar också att man kunde använda ROT-avdraget till en ny bil!:)
Kram

Cc sa...

Vad spännande med ny bil, det är nått speciellt. Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härligt med rea! Och kuddar kan man verkligen inte ha för många av. (Även om min make är av annan uppfattning...). Jeankuddarna var riktigt snygga, skulle passa ypperligt här hemma. *funderar* ;-D

Hoppas du har haft en riktigt fin dag!

Unknown sa...

Många fina kuddar för dom pengarna! Det ä ju verkligen ett fynd det! Ja, det ä bra att det finns rot-avdrag... men själv ä jag lite tvetydig till det. Vi hade en jättereparation förra sommaren och jag tyckte att sluträkningarna blev bra höga - trotts rotavdrag.. Hmmm.. men det hade ju kunnat bli mer utan den ☺ liiite frågande blev vi ändå dock. Ha det så gott. Kram Lenita

Huset på kullen sa...

Vilka fina kuddar. Det är verkligen för lätt att bara kicka hem saker från nätet. Farligt! =)

Trevlig helg! Kram Linda

Ullis/Leva på landet sa...

så snygga kuddar. Bra att kunna shoppa billigt så man har råd med lite tråkigare saker också.

Önskar dig en skön helg!
Kram Ullis

Stjärnor & Champagne sa...

Hahaha näe bilar går ju inte på rotavdra. Finfina kuddar vännen/ Kramkram Anne

Helena sa...

Vilken fin jeanskudde! -Skulle jag gärna vilja ha!
Ha en bra söndag/ Helena