lördag 27 februari 2010

Soffbord

Hello!
Snön smälter bort här nu. Plusgrader och regn har satt ett stopp för den gnistrande vintern och trots att det är tråkigt innan solen torkat upp allting så finns det en känsla av vår och ljus nu. På jobbet plockade jag fram vårt påsksortiment nu och det gav mig en känsla av hopp igen :)

Men idag tänkte jag visa två fina soffbord från en av våra leverantörer. Först kommer Bridgeport soffbord. Underbart underrede! I köpet följer två vita träskivor med som man kan byta ut mot glasskivorna - eller mixa dem :) Så det är ett bord med möjligheter till förändring. Det kostar ca 4700.-


Sedan har vi en rykande färsk nyhet. Inzel soffbord med två klaffar. Nedfällt är det rektangulärt, litet och nätt. I uppfällt läge finns mer yta och det blir helt plötsligt runt! Jag gillar detta skarpt! Det kostar ca 3950.-

Leverantören heter Hans K. Kolla på deras hemsida för mer inspiration och mer av deras sortiment som går att beställa i de flesta möbelaffärer skulle jag tro.

Så roligt med OS-guld för curling-damerna!

Kram Annika

6 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

Hej! tack för titten. Det skulle vara roligt att välja ett annorlunda hotellrum. Mest gillar jag läsa om själva designprocessen hos designers..och hur har dem tänkt..
Jag önska dig med en underbar helg..kram

,..Borden du visar är verkligen något annorlunda,och ändå kända klassiker...vi behöver ny design!!!

Huset på kullen sa...

Soffborden är jättefina, det översta skulle jag kunna tänka mig =)

Skönt att se att det tar lite på snön, hoppas det inte kommer mer bara.

Ha en skön söndag! Kram Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Låter skönt med vår på gång. Vi får nog vänta länge än. Det ska visst komma mer också:( Härligt med påsk, tänk att det snart är dags för det.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Huset utanför stan sa...

Jättefina bord! Var ligger er affär? Vilken stad?

Tack för titten hos mig! Jag älskar verkligen mormorsrutor och önskar att man kunde ha dem lite överallt men ibland kan det nog bli lite för mycket;-)

Ha det så bra, kram

Karin sa...

Halloj!
Vilken trvlig blogg :)
Hit kommer jag åter!

Kram Karin

Unknown sa...

Jättefina soffbord, ska nog gå in där o kolla lite på deras hemsida. Visst är det härligt med ljuset nu!! Ha det gott. Kram Lenita