måndag 1 februari 2010

Hall

Hej igen!

Vi har skaffat lite nya saker till hallen. Och flyttat om lite. Sakta men säkert bor man in sig i huset och de funktioner man behöver visar sig när man lever i det. Nu behövde vi den här:
Och den här (fast den vi köpte var tvärtom i färgerna - alltså svart med vita rottingkorgar): Det hade varit jätteroligt att få visa en bild från hallen med de nya sakerna men det går inte. Det har inte hänt något där förutom att dessa snyggingar flyttat in... Men planer finns på nya tapeter och nytt golv. Men vi håller oss till planen: källaren ska bli klar först innan vi ger oss på något annat. Vill inte ha fler projekt på gång samtidigt.
Vad är snyggt att ha på väggarna i en hall? Jag funderar på något randigt. Bredrandigt.
Kram Annika

10 kommentarer:

Malin sa...

Åhh tack! Detta skall genast framföras:) Hahaha. Kram kram

Grodmamman sa...

Det är nog bra det där tänket att inte starta projekt överallt!:) Det räcker med den röra som blir på ett ställe. Vad ska ni göra mer i källaren?
Ska bli kul att se er hall sedan. Gillar ju det mesta ni gör!:)
Kram

Unknown sa...

Jättefina hallmöbler, skulle själv behöve sådana. Vi har hallkaos just nu, men det är ett senare projekt.
Men visa det gjärna när det är färdigt.
//Camilla

Design i tid och rum sa...

Hej Hej!

såååååå mycket inspiration har jag fått av dig.Älskar säng gaveln.precis så vill jag också ha,texten på garderob dörren är jätte fina (och vilken kul Ide !!)
I hallen har jag precis fyndat en sådan hathylla,men min kommer fråm Myrorna och fick betalla 65 kr.Hellt ny.Fast den är i ojat ek som jag gillar inte riktig mer.Den ska målas i vit en vackert dag.
Super vackr bilder och tips visar du i din blog. kram Dada

Fröken Fräken sa...

Ja, jag kan säga vad man inte ska ha på väggarna, slingrande blommönster a la tidigt 90-tal! Det satt i min hall när jag flyttade in.. jag målade om direkt!!

Huset vid ån sa...

Vilka fina hallmöbler, låter jättesnyggt med blockrandig tapet! Jag själv har nästan bara randiga tapeter o pärlspont i huset och trivs bra med det! Lycka till! Kram Therese

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig o familjen en trevlig o skön helg! Fredagskramar Therese

Ullis/Leva på landet sa...

Snyggt med lite nytt. Bra tänk att göra klart ett ställe först.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Hem och Lycka sa...

Smart att inte renovera i flera rum samtidigt utan hålla sig till ett tills det är klart. Fina hallmöbler!

kram Mia

Maia sa...

Hej!
Älskar din blogg, tittar så ofta jag har tid. :-)

Jag undrar var du köpt de fina hallmöblerna?

Kram Maia