söndag 7 februari 2010

Ny färg

Det här är den nya färgen till sovrummet, som jag nämnde i tidigare inlägg. Den är grön-pastell-aktig. Lite som den gröna färgen som glas har naturligt i sig. Jag tycker att den passar in med de färger som redan är här inne. Jag tänkte mig ett bredrandigt överkast. Med väldigt breda ränder. Jag har sett ett från Riviera Maison men då i beige och vita ränder. Nu tänkte jag mig grönt och vitt. Och även glasskivor till sängborden med glasfärgen.
Fast nu blir jag lite osäker - ska man satsa på ett säkert kort? Ska ränderna vara beige-vita i alla fall?
Hoppas att ni får en skön söndag-kväll! Jag fortsätter att fråga mig själv om jag har gjort rätt val.
Kram Annika

4 kommentarer:

Lina sa...

Hej!
Hm, ja de där var lite svårt...men de bästa är väl att lägga ut tygerna på sängen och prova...svårt att avgöra när man inte sett de live! Gillade den gröna färgen på tyget, inte för grön och inte för pastellig så att säga! Lycka till, och så hoppas jag att vi får se överkastet om ett tag!

Må så gott & ha en fortsatt bra vecka! Kram, Lina

Katta sa...

Tycker du ska satsa på det som känns rätt i ditt hjärta! båda färgsättningarna är ju vackra så du måste gå till dej själv med att välja. Den ljust gröna färgen ser mild och vacker ut.Kram Katta

K sa...

Hallå åh så jobbigt me din morfar :C USCH det är såå jobbigt när nära o kära försvinner!
Men positivt:älskar er sänggavel, skitsnygg rent ut sagt ;D
JÄTTEKRAM/K

Ullis/Leva på landet sa...

Snygg färg. Ska bli kul att se vad du valde till slut.

Ha en riktigt bra helg!
Kram Ullis