onsdag 27 maj 2009

Inredning på jobbet

Det här fina arrangemanget möts man av som besökare i butiken jag jobbar i. Ljusrosa Mårbacka-pelargonier, svarta violer och lavendel bland annat. Zinkkrukorna kommer från Affari:
Från Affari har vi också tändsticksaskar med olika vintage-motiv. Detta är ett av motiven:
Ljusbricka, blockljus och tändsticksask från Affari. Plastblommorna kommer från Sia:
Ljus i rosform, även det från Affari. Glasvasen från Sia:

Två tillsammans ger en helt annan effekt!

Det är så roligt att jobba bland så vacker inredning! Ha en bra dag! Kram Annika

7 kommentarer:

"M" sa...

Lycko dej

Grodmamman sa...

Kan tänka mig att du får mycket inspiration, men blir det inte dyrt?!?:) Så fina saker du visar!
Kram

Tiril sa...

Hei, Hyggelig at du besøkte bloggen min, møblene er fra Riviera Maison.

Lina sa...

Hej!
Oh va mycket fint du har runt omkring dig på jobbet! Vilken härlig och inspirerande miljö!!! De är annat än mitt trista kontor! ;- )

Spännade att se vad som hänt sen sist i badrummet! Jätte snygg kran & handfat! Kul att se grejerna du beställ från H&M på plats!

Må så gott!
Kramar, Lina

Unknown sa...

Hejsan!! Kul att du hittade till mig, så hittade jag även hit :) Så fin blogg du har!! Vilket fint välkommande man får när man kommer in i den affären! Måste va kul o jobba i en sån affär. Tack för din goa kommentar. Njuta av stunden o vara närvarande i allt man gör minskar stressen OCH vara snäll mot sig själv genom att tex. sätta gränser o våga säga nej till saker som man inte vill. Oj oj.. ska jag säga, fniss. Men jag försöker.. o det ä ju alltid en början. Ha det så gott. Kram Lenita

StrandviksVillan sa...

Måste vara många frestelser att jobba med möbler ;) Åtminstone jag skulle säkert vilja köpa med mig hälften hem, hihi!
Jag jobbar ju på varuhus där vi säljer ganska bra inredning, textilier och sånt, så visst slinker en hel del med hem.

Ha en härlig dag, kram A-C

Elisa Day sa...

Vilka vackra saker! Tänk att ha ett sånt jobb! Kram