torsdag 28 maj 2009

Badrumsshopping 2

Nu har jag valt lampor till badrummet. Det blir en "Bizzo" från Belid. Den vi ska ha är i krom och klart glas och med två lampor och ska sitta ovanför spegeln: Till tvättstugan valde jag likadana fast att sätta i taket ovanför arbetsbänken som kommer att bli. Det är inte så högt i tak så det är bäst att sätta dem i taket. Och för elsäkerhetens skull då en tvättstuga är lite av ett våtrum det med. Så dessa lampor är godkända för badrum.
Belid har en ganska ren och stram design på sina lampor, även om de också har en massa fina skärmar att kombinera med också. Ibland är det snyggt att välja något som är stramt i designen för att bryta av mot annat som har andra former. Det har varit svårt att hitta snygga badrumslampor men nu känner jag mig nöjd :)
Ha en bra torsdag! I helgen ska det bli kanonväder så jag känner insirationen redan nu till att greja, greja, greja! Kram Annika

6 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

hej! det var ett tag sedan jag varhos dig ,och man kan säga sedan du fick rinnande vatten..hi hi..
massor med fina saker du visar och massor har hänt hemma i ert fina hus. Din smak är fint och passar mig.
Hoppas ni hinner vila lite emellanåt stor kram Dadda

jag hade så mycket i skolan så jag var inte så aktiv med att kommentera hos anndra.

Grodmamman sa...

Kul att få se bilder från ert husmålande!:) Blir verkligen ett nytt hus!
Snygga lampor du har valt också!
Kram

"M" sa...

Å vilka snygga lampor...det blir jättesnyggt det...

Lina sa...

Hej!
Snygga lampor! Detta var ett nytt märke för min del! Man lär sig mycket av att blogga ;- )

Kul med lite bilder från husmålningen, vilken skillnad de blir!!! När flyttade ni in? Är de snart ett år sen?

Må så gott, kramar, Lina

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefina lampor. Kommer säkert att passa jättebra.

Kramar Ullis

×Snoffsan× sa...

ååå..mkt snygga lampor måste jag säga!