måndag 5 juli 2010

Jorden runt på 30 min

Hej igen!

Brorsan fyllde precis år och idag fick jag hans present på posten. Naturligtvis var jag tvungen att åka bort med den direkt till honom :) Jag var ju minst lika nyfiken på hur den skulle bli!

Mycket små bitar var det men det löste sig tillslut.
Jag valde mörkgrått istället för svart vilket gjorde att det verkligen passade in och konstrasten inte blev för stark.

Så nu kan han titta på det här istället för en vit vägg när han sitter vid matbordet och äter.

Denna bild kommer från Wallstyle.se

Kram Annika

8 kommentarer:

::fina:: sa...

Läckert! Vad snällt att du hjälpte honom att få upp det på väggen också :-)
Kram, Josefine

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Vilken snygg wallie!
Snyggt oxå att du tog den i grått! Me like! :)

Kram Nea

Unknown sa...

Snyggt! Blir effektfullt på en ljus vägg. Ha det gott. Kram Lenita

Lina sa...

Hej!
Kul present! =) De blev ju hur bra som helst! Jag är så sugen på väggord, men har inte fått ända ur vagnen ännu...

Må så gott, Kram Lina

C De-sign sa...

Fin present han fick...hela världen!!!! Hoppas att du njuter av det underbara sommarvädret! Kram fr C

Ullis/Leva på landet sa...

Blev så fint. Gillar den i grått.
Kram Ullis

Huset på kullen sa...

Vad snyggt. Det blir snyggt på en vit vägg!

Kram Linda

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Snyggt!
Tycker det är riktigt roligt att dekorera väggar med annat än just tavlor. En mycket bra present! :-)

Hoppas du får en riktigt fin helg!