onsdag 8 september 2010

Provence Bretagne

Hej!
I Falkenberg hittade jag min hissgardin till köket. Den är så fin och jag har längtat efter att få köpa den här och hänga upp den hemma. Det var nästan så att jag längtade hem från semestern bara för att få fixa hemma :)Mina Mårbacka-sticklingar har vuxit till sig och blommar en hel del. Lampan är den jag köpte på Ullared tidigare i somras. Det här fönstret hann jag inte måla i somras. Men det kommer ju en sommar till. Och det är inte förrän då det går att måla igen med öppna fönster eftersom hösten har slagit till med isande kyla!

Hoppas att ni får en bra helg med massor av sol som värmer!

Kram Annika

5 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

heeeej!
först vill jag säg att gardinkappan är fantastiskt vackert.i min smak.
T%S är jordnära fast på sin egen "glamour" sätt,om du kan förstå vad jag menar.
Dem hade tid för att stå och prata,dem pratade om sin vardag här i Malmö,vad dem åt..var sov dem,och vart skulle dem idag.Thomas sa ;jag tänker byta om i bilen inför nästa fest,men det blir svårare för Simon.hiihi
Jag hade en känsla i deras närvaro(och då var vi i en time med dem i samma rum)att man har känt dem i många år väldigt lätta att prata och umgås.
Ha det bra och jag hoppas du för också en soligt helg kram Dada

Lina sa...

Hej!
Kan bara hålla med Dada. Grdinen var så himla fin! En sån skulle jag vilja ha i mitt köksfönster här hemma!

Mmmm...män kan ju sätta käppar i hjulen i bland, med med kvinnlig list så brukar de gå att ändra! =)

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina

Huset på kullen sa...

Hej! Vilken fin gardin. Jag tittade på en liknande för ett tag sen, nästan så att jag ångrar att jag inte köpte den nu när jag ser din ;)

Ha en trevlig helg!

Kram Linda

Ps Jag har problem med min blogg men jag hoppas att jag får ordning på den snart. Skulle ordna lite med disignen men då kollpsade det mesta.

Fröken Fräken sa...

Ja, då har man gjort fynd när man längtar hem från semestern! Jättefin gardin!
Och det är ju vissheten om att det kommer en sommar nästa år som gör att jag står ut med höst och vinter i annalkande (vaddå, överdramatisk, jag???!) Fast nu har vi haft en vecka med sommarväder!

Nome : Giovenale Nino Sassi sa...

Ciao dall'Italia