tisdag 20 maj 2008

"Vi i villa" har fått en ny prenumerant!

Japp! Vi har lagt högsta budet på ett hus och ska nu leta upp en besiktningsman! Alla tips och råd emottages tacksamt! Vi har aldrig köpt ett hus förut - så detta är som en helt ny värld. Men det är så roligt och så spännande och alla ideér man har kan man nu genomföra! I mån av tid, ekonomi och resurser såklart :)
Så idag visar jag bara lite enkla bilder från några guldkorn i lägenheten!

Här är mina ranunkler - fejk - men ack, så fina! Alltid!

Ranunkler från Sia och vaser från IKEA.

Ljuslyktor inhandlade på Smögenbryggan en midsommar för några år sedan. Älskar grönt!


Önska Er en trevlig dag med sol. Hoppas att snön smälter för Er i drabbade områden.

Kram Annika

5 kommentarer:

Ekebo sa...

Vad spännande att köpa hus några tips och råd.... jag vet inte om jag har några, besiktning men det verkar ni ju redan ha tänkt på. Ha det gott och lycka till kram malin!

Grodmamman sa...

Grattis till husköpet! Kul och nervöst på samma gång kan jag tänka mig! Kommer ihåg när vi lagt högsta budet på vårt radhus.
Fint bord du gjort iordning till er hall.
Kram

karofina sa...

hmmm, ja de där nycelringarna skulle man kunna pyssla ihop själv *nästa projekt* :)
jag har typ bara plastblommor hemma, så där sköna du hade hade jag inte tackat nej till! :)

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Grattis till hus köpet,det blir nog bra med en besiktningsman.
Kram och lycka till.
Kram/Irene

Lillasyster sa...

Grattis till husköpet! Måste kännas helt underbart.
Kram Jenny