onsdag 30 april 2008

Trevlig Valborg!

Här kommer några "före & efter"-bilder. Det hinns med trots att det är Valborgsmässoafton :) Jag har "pimpat" lite här hemma med att enbart byta knoppar och handtag!

För ett tag sedan fick vi ett nytt badrumsskåp - och visst, det var fräscht och bra. Det var inte det gamla. Men det behövdes något extra!
Före:

Knoppar från Indiska. Efter:
Denna hurts har jag använt mycket. Först till smink, hår och "skönhetsartiklar" i mitt rum hos mamma och pappa. Nu står den under skrivbordet med symaskinsprylar i. Efter 10 års användning var det dags för något annat. Före:
Handtag i 6-pack från Biltema. Efter:
Inte så dumt att bara gå över huset och byta några knoppar och handtag här och där. Om man tröttnar är det bara att ändra tillbaka - eller hitta nya.

Ha en trevlig kväll och ta hand om Er!

Kramar Annika

8 kommentarer:

Andrum sa...

Hejsan!

Jag vill börja med att tacka dig för ditt inlägg hos mig, för dina vänlig ord om min blogg samt för att du ville dela med dig av ditt liv och dina tankar, det tackar jag verkligen för... Om jag har någon analys över din syn på och dina känslor inför ensamhet kan jag nog inte våga mig på, men tankar, ideer och åsikter har jag många...
Jag tycker det verkar som om du har landat hos någon där du kan vara dig själv och kan därigenom också njuta av ditt eget sällskap utan att känna rastlöshet. Eftersom du kunde det hos dina föräldrar och kan det i ditt nuvarande hem med din sambo, tycker jag visar på att du känner en inre trygghet. När du bodde själv handlade det mycket av vad jag förstod en längtan och ett sökande efter den inre tryggheten men den letades efter på fel platser dvs genom lönen, rätt kläder, bekräftelse på uteställen och av kompisar och genom egen erfarenhet tycker jag bara att det genererar i mer stress och press, förvirring och en känsla av att inte duga...därför blir också ensamheten svår att bära då man har oroande tankar och bagage med sig hela tiden.
Detta är bara mina tankar och är för den skull inte de rätta för andra...men kanske något kan stämma med din syn på ensamhetens essens...?

Kram :O)

Andrum sa...

TACK, snälla Annika för dina tips på snygga matbord, jättesnällt av dig, jag ska genast titta på deras produkter!

Kram :O)

Handplockat sa...

ha en härlig första maj
kram från mäj

Marie Söderberg sa...

hej första gången ajg kikar in här. va kul att du oxå visar lgh..det har även jag..ovanligt på bloggsfären har jag märkt.. vi ses

Ann-Catrin sa...

Hej!


vad kiul att du lämnade ett avtryck hos mig.. det gjorde att jag hiottade till din fina blogg... tänk vad lite beslag kan göra... nu ska jag kika runt lite till här!!

ha det gott och välkommne tillbaka!
Kram A-C

AGENT 77 sa...

åh så söta knoppar från indiska och fint de blev byta på skåpet..ja man skulle tycka de va kul om man kunde byta klädsel på fler soffor till billigare pris me..ska till måla mitt bord men kan nog dröja har en hel del på för tur här bla rokokostol o soffa..men det kommer..ha trevlig kväll!!

kram E

Carina sa...

kul att du tittade in... jodå jag har ett skåp i varje rum, så det blir en hel del men jag är rätt duktig att göra mig av med saker tradera är toppen.
kram
cArina

Anonym sa...

Vilken underbar knopp! Ha en riktigt mysig helg! Kram Karin