onsdag 23 april 2008

Låtsas som det är tisdag...

Hej igen!


Nu har jag köpt en ny kamera och jag valde samma märke fast nyare så det skulle bli riktigt lätt att använda den. Samma menyer och samma program i datorn. Canon!





Nu till det prickiga temat som egentligen skulle presenteras igår. I detta inlägg låtsas jag att det är tisdag helt enkelt.
Servetter från IKEA i ett brödfat från Sia. Fatet var egentligen som gjort för servetter.

En ny kruka på balkongen i plåt med prickar på. Hittade det hemma hos mamma i källaren. Billigare än på loppis :)

Högtalare till min stereo. En modell som vann designpris för många år sedan. Den förtjänade att vinna, jag tycker verkligen om utformningen av dessa "stora prickar".

Här är duken jag köpte på min loppisrunda för några veckor sedan. Mörkblå prickar och en fin bomullsspets runt hela duken. Papptallrikarna i samma färger köpte jag på IKEA och skeden hade min sambo sedan tidigare, tillsammans med knivar och gafflar i samma stuk. Också två prickar därpå!

Några fräknar (prickar på näsan) har jag inte hunnit få än i år men de kommer senare - efter många härliga soltimmar på balkongen!

Kramar Annika

1 kommentar:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vad fina saker och vad kul med en ny kamera.
Kram Irene