onsdag 2 april 2008

Ledig dag!

Det projekt som jag nu ägnar all min energi och alla mina tankar åt är vår lilla husvagn. Förra våren köpte vi en liten Kabe -81 som jag nu håller på att inreda. Bort med rosa-rött-blommigt på dynorna och rostrött på gardinerna & in med nytt marint tema! Japp, allt ska gå i rött, blått och vitt. Kanske beige kommer att blandas in också...


Det blir blå dynor, röd lampskärm vita gardiner och kuddar , handdukar och husgeråd i detta tema.




Jag har knepat och knåpat och gjort ett tupplurstäcke som ska ligga bak i husvagnen. Där är den lilla gruppen som alltid är bäddad så man kan ta en liten lur på eftermiddagen. Speciellt min sambo gillar detta.
Kökshanddukar är också tillverkade, 2 st. Även ett band med vimplar som ska pryda väggen framme vid den stora gruppen. Kuddar i olika storlekar är färdigställda och speciella bäddset i blått- och vitrandigt är inhandlade.
Men det blir mer; jag ska göra ett tidningsfack till dagbädden där bak - samlas mycket dagstidningar, inredningstidningar och broschyrer där när man är ute på "holiday".






Inga kommentarer: